wtorek, 8 lipca 2014

new in !

Hej !
Ostatnio mam manię na sportowe buty i sukienki! W miare możliwości nabywam nowe! Ostatnie buty jakie kupiłam były to jike Air Max Colliseum.  Jeżeli chodzi o Air Maxy to chciałabym tylko i wyłącznie 90.  Jednak ich cena mnie zatrzymuje...500 zł za sportowe buty? Za dużo!  Te znalazłam po dobrej cenie dlatego wylądowały w mojej szafie ;)




Bardzo podobają mi się sukienki, szukałam takiej, która będzie się dobrze komponowała z trampkami a także z balerinkami ;) I chyba znalazłam !
Posiadam tylko jedno zdjęcie, niebawem pewnie się w niej pokaże !
Sukienka jest z reserved, za jedyne 39.90 ! 
Co myšlicie? ;) 
Tymczasem zapraszam do obserwowania mnie na instagramie !    >KLIK<

2 komentarze:

  1. no tak...air maxy 90 mają swoją cenę niestety ;< a sukienka świetnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie dałabym tyle za buty, airmaxy nie bardzo mnie przekonują, więc tym bardziej, ale świetnie że znalazłaś je w lepszej cenie. :) Bardzo ładna sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń