poniedziałek, 7 lipca 2014

Blondynka w Londynie !

Cześć Wam !
Ostatnio mam taki czas, że lubié zanurzyć się z ciekawej książce, bądź założyć słuchawki na uszy i tonąć w muzyce...ostatnio przeczytałam " Białą Masajke" , z racji, że owa książka czekała aż się za nią zabiorę...Naprawdę polecam tym, którym podoba się "Kwiat Pustyni".  Teraz zabrałam się za kupioną bardzo dawno temu książke Beaty Pawlikowskiej.


Jako, że ostatnio nie jestem zadowolona ze swojego  trybu życia, książki Beaty Pawlikowskiej są idealne na czas kiedy mamy lekkiego doła ;) w każdym zdaniu bije niesamowity pozytywizm !



Ja ostatnio jestem jak ten Kopciuszek, ale dąrze do bycia Jamesem Bondem ! 
A wy? 

♡♡♡♡♡

2 komentarze:

  1. będę musiała sprawdzić, bo kiat uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam styczności z tymi książkami, ale może kiedyś;)

    OdpowiedzUsuń