sobota, 12 lipca 2014

evening !

Hej !
Właśnie spojrzałam na zegarek i zdziwiłam się, że już 21.30 ; o ten czas tak szybko leci...
Na wieczór mam jeszcze troszke planów, zobaczymy ile z nich zrealizuje... dzisiaj zrobiłam troszkę dla siebie i poćwiczyłam troszkę. Zjadłam przepyszną sałatkę z grillowanym kurczakiem na kolacje i chyba znów zrobię serię ćwiczeń.


Chcę wrócić do formy I dąrzyć do spełnienia marzeń o idealnej sylwetce ! Wiem, że to nie jest najważniejsze...ale jednak chcę tego.
Już niedłuho moje życie zostanie wywrócone do góry nogami, bo marzenie o własnym mieszkaniu spełnione. Jak tylko dojdzie do przeprowadzki to  będe miała więcej czasu dla siebie ;)


A wy jakie macie plany na wieczór i na dalszą przyszłość? ;)

1 komentarz:

  1. Mi czasami też czas tak szybko ucieka. Myślę że jest o wiele wcześniej, patrzę na zegarek i nieźle się zaskoczę. :) Ja też dążę do podobnego celu, więc trzymam kciuki. :)

    OdpowiedzUsuń