wtorek, 9 kwietnia 2013

third.


hej, hej.

Niedziela, znienawidzony przeze mnie dzień tygodnia. Dlaczego? Bo zwykle był strrrasznie nudny, nic się nie dzieje.  Co prawda w tą niedzielę postanowiłam, że jakakolwiek rozrywka się przyda. Postanowiłam, że nawet jeśli mój chłopak będzie się upierał pójdziemy do kina. Upierał oczywiście o film, zazwyczaj chcemy obejrzeć zupełnie inne. Wygrałam, poszliśmy na "Spring Breakers"ponieważ różnego rodzaju zwiastuny mnie przyciągnęły. Szczerze mówiąc film beznadziejny. Żadnej szczególnej fabuły nie posiada, zakończenie, niby nie spodzewałam się takiego, ale gdybym miała ocenić, to słaby. 
Osobiście nie polecam, strata czasu i pieniędzy ;)

oczywiście foteczka w drodze do kina musi być ;) 






Poniedzałek, pierwszy dzień w "nowej-starej" pracy. Nowa, bo inne warunki, inna firma. Stara, bo ten sam budynek, stanowisko ;)  W sumie cały dzień szkolenia, niezmiernie nudne. Po szkoleniach nic innego jak obijanie się w łóżku przed telewizorkiem.
Wtorek, pierwszy dzień w pracy na 6.00, ciężko się przyzwyczaić. Łatwo wstać, ciężko przetrwać. Do przerwy leci szybko, później już się dłuży i dłuży i dłuży. 
W sumie to troszkę tęskni mi się za pracą w ksero. Mało ambitne, ale za to przyjemne i bezstresowe ;)
Dzisiejszy Fitness dał mi wycisk, zresztą....jak każde ćwiczenia we wtorki. Najlepsza instruktorka jaka może być, zakwasy gwarantowane po każdych zajęciach ;) 
zmęczona siedzę z laptopem na kolanach. 
Zaraz pod kołderkę <3


Oczywiście muszę się pochwalić ! 
Już nie mogę doczekać się maja, kolejna sesja. Moje cudeńko.






Praca wrze, jeszcze trochędo końca, ale efekt będzie! Autor się stara ;)


Tymczasem idę spać, jutro kolejny dzień pracy. Pa ;*







12 komentarzy:

  1. Nie lubię chodzić do kina ;P Nie lubię za bardzo oglądać filmów ;) Śliczny paw :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie dziękuję za komentarz i zapraszam na nowy post <3


    POLINEFASHION

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałaś mnie obserwować na instagramie :) mój nick @aleksandraamazurek podaj swój też chętnie zajrzę :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. haha, to dobrze. trzeba się spotkaaaać, zdawaj szybko mature ;D

      Usuń
  5. Ten tatuaż jest po prostu genialny, człowiek który go wykonuje musi być naprawdę zdolny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękny tatuaż, ja też sie zastanawiam nad tatuazem jednak nie przyjął by tego mój chłopak i zapewne rodzina;)

    pozrawiam i zapraszam do siebie byłoby mi miło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeee tam, wystarczy rozmowa. u mnie w domu też jakoś z entyzjazmem do tego nie podchodzą, ale jak mi się podoba to jest ważne, a chłopak sam wytatuowany, więc wiadomo ;)

      Usuń