czwartek, 4 kwietnia 2013

from the top

Hej.
Jestem Alex, mam 19 lat i długo się zastanawiałam nad fenomenem blogowania.
Zaistniała wielka moda na prowadzenie blogów, szczególnie modowych i lifestylowych. 
Postanowiłam sprawdzić czy to rzeczywiście fajna sprawa i czy to wciąga. 

Osobiście codziennie przeglądam mnóstwo blogów i wydaje się to naprawdę fajna rzecz. Blogerki i  Blogerzy nie tylko dzielą się swoim życiem z innymi, ale także tworzą sobie w jakiś sposób pamiętnik. 

Mój blog nie jest jeszcze ukierunkowany pod jedną kategorię. W tym momencie będzie o wszystkim po trochu. 

              



Zobaczymy jak moja przygoda z blogiem się potoczy. Wszystko zależy od zainteresowania ;)

Zapraszam do śledzenia bloga, oraz do pytania ;)
http://ask.fm/SandraAlexChetkiewicz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz