wtorek, 30 kwietnia 2013

sixth. wspominki.

Cześć.
Jakoś ostatnio nie mam kiedy pisać. Wkońcu nadeszła upragniona przez wielu majówka.
Na szczęście dla rmnie nie pracująca. Tak! miałam iść do pracy w Święto Pracy ! ;]
Przez ostatni czas nic szczególnego się nie wydarzyło.
Praca, praca, praca ;)

___________________________________________________________________________

Troszkę mnie wzięło na wspominki ;) Pokażę wam kilka zdjęć, które odzwierciedlają moje wspomnienia ;)
a przy okazji pokaże wam jak kiedyś się wyglądało.


najbardziej odległe chyba to wakacje 2009
Grecja, tu akurat tzw. wzgórze miłośći w Atenach ;)
Naprawde pojechałabym gdzieś gdzie jest ciepło, wyczilować i opalić się z ukochanym ! ;c



z tych samych wakacji przeuroczy kotek, którym miałam okazję się opiekować przezcały pobyt w Grecji, 1,5 miesiąca ;)

_____________________________________________________________________

kolejne to zdjęcie z jednej sesji, też chyba z 2009 roku.
taki tam dzieciaczek ;)


później już pojawił się ciemny kolor na włosach, nie wrócę do niego na pewno nie !
zdecydowanie to błąd.
tez taki dzieciaczek ;p



_________________________________________________________________________

Kilka staroci z przed 3 lat, zdjęcia z sesji. te akurat lubię ! 




__________________________________________________________________________


Troszkę wspomnień z wakacji we Francji. 


grubasek, spaślaczek haha.


 klapsik widocznie się należał ;)

a tu moja piękna kuzynka, kochana i przesliczna ! <3



Kiedy takie wakacje jeszcze będą, nie prędko, praca niestety to nie to co szkoła ;c

________________________________________________________________________


Ah ! dzisiaj rozpoczęła się moja majówka.
Wysprzątałam autko i jest czyściutko. Jutro wybieram się z chłopakiem na grilla, oby deszcz nie padał.
Dzisiejszy wieczorek spędzam przy szklance sprite, troszkę wcinając przekąski z ciastka francuskiego.
 A dupa rośnie ! ;c
No ale..... DZIEŃ BEZ CZEKOLADY DNIEM STRACONYM ! kto z was uważa tak samo? ;>


Zapraszam na śledzenie mojego   INSTAGRAMA :   http://instagram.com/ilovecapsong
Do obserwowania mojego bloga ! ;)



postaram się jutro napisać.
DO JUTRA ;*


1 komentarz: