niedziela, 7 lipca 2013

wolna niedziela.

Hej.
Jak zwykle moje plany częstszego bycia na blogu legły w gruzach. Niby po pracy mam czas, a jednak go nie mam. Ktoś może mi wytłumaczyć jak to jest ?!
Przez ostatni czas pewnie wiele się wydarzyło, a ze względu na to, że mam strasznie słabą pamięć to nie pamiętam już co ;)
Oczywiście jak zapowiada mi się tydzień w pracy od godziny 14, to ma być piękna pogoda...
Niestety nie pojedziemy z chłopakiem z tym roku na Reaggeland do Płocka, ze względu na jego pracę, na nasze nieszczęście musi być wtedy w pracy ;/

Dzisiaj byłam u siostry na grillu, troszkę poleżałam na leżaczku, miałam nadzieję, że słońce troszkę mnie złapie, ale nic z tego. Mimo moich prób wystawiania się na słońce, smarowania filtrami, przyspieszaczami, a w desperackich sytuacjach oliwką....nic z tego. Nadal jestem blada ;d

Ostatnio w moim ogrodzie w piaskownicy pokazał się rój mrówek...lecz nie były one same...Zniosły tam swoje jaja, każde wielkości tic taca. Nie jestem fanką owadów więc dla mnie ten widok był lekko odrażający.






Za to dzisiaj siostra znalazła piękną, malutką żabkę. Była przesłodka i naprawdę malutka, miała ok 7 mm wielkości ;)
Czyż nie jest słodziutka ?;)




ostatnio byłam w secondhandzie i kupiłam prześliczną sukienkę, jest troszkę krótka, ale daję radę ;)
Nie byłam nigdy fanką sukienek, ale chyba się przekonam. Zapłaciłam za nią ok 3 zł !!







Poza tym planuję trochę poćwiczyć i zjeść z Chodakowską, może jutro wybiorę się do sklepu po jej książkę, skoro tyle ludzi jest zadowolonych i widać efekty, to może mnie też udą się osiągnąć jakiś cel ;)
No i zastanawiam się nad zabiegiem zagęszczania rzęs metodą 1:1, czy ktoś z was już tego próbował i może polecić lub odradzić ?



Ah, gdyby codziennie za oknem świeciło takie słoneczko to człowiek byłby od razu szczęśliwszy (o ile ma tą świadomość, że nie idzie do pracy na 14 ;p )   Nie ma co, pogoda ogrooomnie wpływa na nasze samopoczucie. 






Teraz idę, wypić reddsa, posiedzieć przed tv, a później się położe, jutro muszę wstać tak koło 9, mam kilka rzeczy do załatwienia przed pracą. No i oczywiście zobaczyć się z moim mężczyzną ;)
a co do mojego częstszego pisania, to już znalazłam przyczynę dlaczego nie piszę z mobile bloga...otóż muszę sprawić sobę nowy telefon, wtedy jakość zdjęć będzie lepsza i będą się nadawały do publikowania.


Buziaki ;*

1 komentarz:

  1. Ale fajna żabka. :)

    Ja Cię bardzo przepraszam, ale dlaczego niby robienie zdjęć iPadem to przesada? :o Nie mam możliwości zgrania zdjęć z aparatu na tableta, więc nie pozostaje mi nic innego jak robienie nim zdjęć.

    OdpowiedzUsuń