czwartek, 6 czerwca 2013

eleventh. postcrossing.




Hej. 

Aż dziwne, że wczoraj dodałam posta, a dzisiaj znów to robię.
Postanowiłam sobie, częściej pisać, mimo wszystko.  Udało mi sie to dzisiaj ;)
Wkońcu CZWARTEK ! Jeszcze tylko jutro i wolne.
Az się nie mogę doczekać ;)

Być może pojadę w sobotę do Krakowa na "Kraków Tattoo Fest", bardzo bym chciała to zobaczyć, ale wszystko zalezy od tego czy mój chłopak dostanie wolne.

Wczoraj TOP MODEL wygrała moja ukochana ZUZA ! Jestem naprawdę szczęśliwa z tego powodu, należało się jej to !!!! A wy, na kogo głosowaliście? ;>

  Czyż ona nie jest urocza?
        
                                                                                                                     Dla mnie jest idealna ! ;) 
                                                            która z nas nie chciałaby mieć takiej figurki ;)

Dzisiaj po pracy wyrwałam się na chwilkę na zakupy z koleżanką. Kupiłam sobie piękne sandałki na obcasie. Marzyłam o takich. Mimo, że nie za często chodzę w butach na obcasie, to te mnie naprawdę urzekły ;)  Zdjęcia pewnie pokaże, ale nie dzisiaj ;p
Do mojej szafy wpadły także nowe spodenki, identyczne jak z któregoś wcześniejszego postu, tylko, że czarne .

Kupiłam także pocztówki, które zaczęłam pisać, jeszcze nie skończone, ale zaraz to zrobię, a jutro wyślę ;)


ogarnięty bałagan z biurka podczas wypisywania .



 zakupiłam w Empiku uroczą tasmę samoprzylepną, ale zamierzam zamówić przez internet inne gadżety ;)


 a oto moje pocztówki ;) Wielkiego talentu nie ma, ale jakoś sobię radzę.






Na dzisiaj to tyle, juz ledwo na oczy widzę, siedzę z nosem wtykniętym w ekran laptopa.
Jest dość wcześnie, wiem, ale wstając o 4.00 to już naprawdę późna pora. 

A tak ogólnie to marzy mi się juz słoneczny dzień ...( ale wtedy jak mam wolne, lub na rano ! )
Ta deszczowa pogoda jest już naprawdę przygnębiająca. Wszyscy chodzą ospali, albo poddenerwowani.


To do następnego ! ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz